FANDOM

Uri- to jedna z głównych bohaterek serialu. Jest jedną z przyjaciółek Raf, a przy tym najlepszą z nich. Ma już 15 gwiazdek. Jej przeciwnikiem jest Kabiria, a maskotką świetlik Promyczek.
Youloveit ru urie angelsfriends09
  • Uri w Pryzmo Skrzydłach
  • Uri w Pryzmo Skrzydłach
  • Uri
  • Uri tańcząca z Danielem
  • Uri używająca mocy
  • Uri w przebraniu na bal ( w filmie)
  • Uri w jednym z pojedynków
  • przebranie Uri na Halloween
  • Uri na plaży
  • Urie jako Diablica

WyglądEdytuj

Uri to anielica o ciemnej karnacji, oraz ciemno-brązowych włosach. Jej oczy mają kolor fioletowe tak samo jak usta. Włosy ma zawiązane w kilka lokowatych kucyków spiętych niebieskimi spinkami-kwiatami. Jej paznokcie mają kolor niebieski. Uri ma żółtą koszulke z bufiastymi rękawami z namalowanym kwiatem (w którym przebywa jej maskotka). Dolna część ubioru to żółta spódniczka z długim paskiem również z kwiatem. Na nogach ma długie żółte kozaki. Jej aureolka i skrzydła mają tak jak Miki również kolor żółty, wręcz złoty.

MoceEdytuj

- Kwietne Skrzydła- ta moc tworzy rośliny które robią to co im rozkaże Uri.

- Hydro Skrzydła- dzięki nim może oddychać pod wodą.

- Meteo Skrzydła- z nieba pada deszcz, oraz trzaskają pioruny.

- Zwierze Stróż- tą moc anielica dostała w 24 odcinku. Dzięki niej Uri może przemienić się w dowolne zwierze.

Metamorfoza- to podstawowa moc dostaje ją każdy anioł i diabeł. Pozwala ona przemienić się w postać ludzką.

Pryzmo Skrzydła- tą moc Uri dostała w 51 odcinku. Jej kolor esencji chromatycznej to żółty. W tej mocy anielica ma włosy spięte w dwa niskie kucyki z żółtą opaską, żółtą sukienke oraz żółte kozaki. Jej skrzydła i aureolka mają taki sam kolor, tylko skrzydła są większe i ozdobione.

KomiksEdytuj

W komiksie Uri wygląda praktycznie tak samo tylko jest młodsza i ma inny ubiór. Ma na
Comic Miki & Urié

Uri oraz Miki z komiksu

sobie fioletowe dżinsy oraz czerwoną bluzke i trampki. Oprócz tego Uri nosi przy sobie tradycyjnie aparat fotograficzny. Jej aureolka oraz skrzydła też przeszły przemiane, ponieważ są fioletowe, a nie żółte W serialu również ma podobny aparat.