FANDOM

Łakotka (ang. Sweet, wł. Dolce) - to jedna z przyjaciółek Raf. Łakotka ma już 15 gwiazdek. Pasjonuje ją moda. Jak to powiedzieli jej przyjaciele, Łakotka jest bardzo urocza. Jej przeciwnikiem jest diablica Kabala, a maskotką motyl Trzepotek.
Youloveit ru dolce angelsfriends06

WyglądEdytuj

Łakotka lubi bardzo kolor różowy dlatego, iż ma różowe włosy, jasnoróżowe usta i różowe paznokcie. Oczy mają kolor niebieski a karnacja jest jasna. Ubiór również jest różowy, chociaż jest w nim też trochę bieli. Krótki podkoszulek ma kolor różowy a kamizelka biały. Rybaczki są również białe z różowymi ozdobami. Na nogach ma buty na obcasie, oczywiście różowe z różową kokardką, na uszach ma w odcieniu niebieskim kolczyki w kształcie serca. Skrzydła i aureolka są tradycyjnie różowe.

MoceEdytuj

- Video Skrzydła - mają dużo zastosowań np. tworzą fajerwerki, petardy, światła, lub tworzą chologram dowolnego przedmiotu.

- Blokujące Skrzydła - blokują daną rzecz, osobę lub zwierzę.
  • Moc Dźwięko Skrzydeł
  • Pryzmo Skrzydła
  • Łakotka na wybiegu
  • Video Skrzydła
  • Łakotka jako Diabełek

- Dźwięko Skrzydła - wytwarzają hałas który jest nie do zniesienia.

Metamorfoza- to podstawowa moc, dostaje ją każdy anioł i diabeł. Pozwala ona przemienić się w postać ludzką.

Pryzmo Skrzydła - tą moc dostała jak każdy w 51 odcinku. Jest w niej jeszcze bardziej różowa niż zwykle. Jej esencją chromatyczną jest oczywiście róż. Na grzywce ma jasnoróżową pasemkę. Ma na sobie różową sukienkę oraz różowe kozaki. Aureolka i skrzydła są również różowe tylko skrzydła (tak jak u każdego aniołka) mają ozdoby.

KomiksEdytuj

W komiksie Łakotka nie występuje, pojawia się dopiero w serialu. Zamiast niej jest za to dwoje aniołów Gabi i Ang-Li.