FANDOM

Kabira- to jedna z głównych bohaterów serialu. Jej przyjaciele to Kabala, Siarkus i Gas, w tym najlepsza to Kabala. Kabiria ma już 15 gwiazdek. Jej przeciwniczką jest anielica Uri, a maskotką pająk Arachno.
Cabiria promos-angels-friends-18833051-444-468
Podpieczną jest Żaneta.

WyglądEdytuj

Kabiria ma długie czarne włosy z białymi pasemkami przy twarzy. Ma jasną karnacje, czerwone oczy i bardzo jasne różowe usta. Ubrana jest w ciemno-różową bluzke na ramionczkach i różowe spodnie z ciemno-różowym sercem z kośćmi na czarnym tle. Ma czarne buty na lekkiej koturnie z szarymi ozdobami. Na rękach ma szare bransoletki i na różowo pomalowane paznokcie, a na uszach fioletowe kolczyki w kształcie owada.

MoceEdytuj

- Dzikie Skrzydła - dzięki tej mocy Kabiria może przyzwać dowolne zwierze lub zwierzęta wykonujące jej rozkazy.

- Skrzydła Suszy- wszędzie robi się sucho i gorąco.

- Nocne Skrzydła - w danym pomieszczeniu gdzie się ich użyje robi się całkowicie
  • Kabiria w jednym z pojedynków
  • Kabiria
  • Kabiria i Arachno
  • Kabiria w Pryzmo Skrzydłach
ciemno.

- Hipnoza - tą moc Kabiria dostała w 23 odcinku. Dzięki niej diablica może zahipnotyzować kogo tylko chce.

Metamorfoza- to podstawowa moc dostaje ją każdy anioł i diabeł. Pozwala ona przemienić się w postać ludzką.

Pryzmo Skrzydła- tą moc Kabiria dostała w 51 odcinku. Esencjąchromatyczną Kabiri jest niebieski ( w zasadzie granatowy). W mocy Kabiria ma długą ciemno-niebieską suknie z kołnierzem i długimi rękawiczkami. Włosy ma spięte w kucyk. Buty są również ciemno-niebieskie. Jej rogi i skrzydła mają kolor ciemno-niebieski oraz skrzydła są nieco większe niż w zwykłej mocy.

KomiksEdytuj

W komiksie Kabiria wygląda całkowicie inaczej, więc widać, że autorzy całkowicie zmienili j
Comic Kabalé & Cabiria

Kabiria z Kabalą z komiksu

ej wygląd. Więc diablica ma krótkie fioletowo-różowe włosy, żółte oczy i jasną karnacje. Na sobie nosi długi płaszcz, getry i czarne buty. Ma także na sobie kilka ozdób i czarną torebke w kształcie kota. Jej rogi i aureolka są fioletowe.