FANDOM

Gas - to jeden z kilku głównych bohaterów. Ma 15 gwiazdek. Jego przyjaciele to Siar
Youloveit ru gas angelsfriends06
kus, Kabiria i Kabala. Przeciwniczka to Miki, a podopieczny to Mateusz, potem bliźniaczki Julia i Helena, lecz później znów Mateusz. Jego maskotką jest żaba Skrzeczor.

WyglądEdytuj

Gas jest dość otyłym rudowłosym diabłem. Ma jasną karnacje i szare oczy. Na sobie ma fioletową koszulke z żabą i napisem "Emo Frog" ( zapewne tam jest jego maskotka). Ma turkusowe spodnie i pasek z czaszką, oraz  trampki. Na oczach zawsze nosi niebieskie okulary, a na uchu 2 kolczyki. Ma także 2 bransoletki z kolcami i na czarno pomalowane paznokcie. Jego skrzydła i rogi mają kolor ciemno-niebieski.

MoceEdytuj

- Burgero Skrzydła - diabeł strzela kamiennymi kulkami.

- Tłuszczo Skrzydła - dzięki tej mocy Gas może kogoś bardzo utuczyć.

- Magneto Skrzydła - tą moc Gas dostał w 23 odcinku. Pozwala ona na przyciągnięcie wszystkich metalowych przedmiotów.

- Skrzydła Ziemi - Gas potrafi wywołać trzęsienie ziemi, a w wodzie nawet wir.

Metamorfoza- to podstawowa moc dostaje ją każdy anioł i diabeł. Pozwala ona przemienić się w postać ludzką.
  • Gas w Pryzmo Skrzydłach
  • Gas Skrzydła Ziemi
  • Gas w 2 sezonie
  • Gas i Miki

Pryzmo Skrzydła- tą moc Gas dostała w 51 odcinku. Esencją chromatyczną Gasa jest pomarańcz. W tej mocy Gas ma na sobie pomarańczową kamizelke w łaty i czarną koszulke z czaszką, oraz pomarańczowe spodnie również w łaty. pomarańczowe buty i pasek z czaszką. Jego rogi i skrzydła mają również kolor pomarańczowy. Jak u każdego diabła w tej mocy skrzydła są troche większe.

KomiksEdytuj

W komiksie to praktycznie Gas wygląda tak samo. tylko, że jest troche młodszy i chudszy.